Fredag!

Ja då har det äntligen blivet fredag som jag längtat, vet inte varför men jag behöver få ta igen mig lite känner jag.
Helgen ska vi bara ta det lugnt får se om det kommer några mat gäster eller inte.
 
På Måndag kommer Ludvig till oss han ska vara här medans Linus är på sjukhuset, så mån och tis är jag på lokalen och då får Ludvig vara med också. Dagbarnen har tjatat ett antal dagar på mig och undrat när Ludvig kommer.
 
Mår lite bättre nu än jag gjorde här om dagen, vet vad det var har haft näsblod i 2 dagar så jag vart väldigt yr. Jag kunde inte spinga på bandet på gymmet och inte var träningen densamma. Dagen efter fick jag också näsblod efter det så har jag mått mycket bättre det var väl något som var tvungent att komma ut. När jag får näsblod så har jag svårt att få stopp på det det kan blöda i mellan 10-30 min så man blir väldigt trött efteråt. Ska försöka ta mig ner till vårdcentalen någon dag och ta ett extra blodtyck så det inte gått åt fel håll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0