Dålig stil!

Vilken dålig stil av mig att inte blogga har så många fina bilder i kameran så borde inte ha något att skylla på. Men har inte riktigt haft orken att blogga har sovit urdåligt min astman är inte alls bra, men nu har jag börjat med en kortisonkur. Vi helst inte använda kortison eftersom jag går in i depretion då men hoppas det går bra ska ta kuren i 10 dagar.
 
Igår så var maken och jag i Kisa och firade min far, fick först fika när vi kom blev sen mat och ytterligare en gång fika innan det bar hem. Var mycket trevligt träffade pappas bröder inte ofta man ser dom brukar bli när någon av dom fyller.
 
Nu väntar jag på att mina dagbarn ska komma, får väl se vad som händer under dagen dom har ju varnat för oväder. Ni får ha en bra dag så får jag återkomma med nya bilder inom dom närmaste dagana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0