Åter igen!

Ja då var man åter igen till vardagen en lång ledighet, igår hade vi studiedag och varför ska man ha det egentiligen när det inte ger något. Vi fick igår planera inför våren men det hade vi redan gjort sen skulle vi utvärdera föra årets redovisning. Vi är två stycken och vi har lika värderingar så allt går mycket snabbt. Tycker att studiedagarn bör ge lite mer än vad dom gör tråkigt när man ska berätta för föräldrarna vad vi gjort.
 
Idag ska jag får träffa nästan alla dagbarn en kille är tyvärr borta familjen har åkt hem till Kina en månad. Men annars får jag åter se alla om nu ingen är sjuk vill säga.
 
Snart är det även dax för Linus första operation man är allt lite nervös tycket inte om att dom ska söva en så liten. Under tiden på Linus, Annica och Johan är på sjukhuset så ska Ludvig vara hos oss, ringde och kollade med chefen om det var okej att han var med mig på jobbet. Det var helt ok men försäkringarna gällde inte och det förstår jag eftersom han inte tillhör mitt område. Annica sa att han är ju försäkrat ändå, men hoppas verkligen att inget ska hända.  Längtar faktiskt efter att får ha grabben hos oss.
 
Idag och imorgon har min kollega tagit semester så jag får in vikarie inte min gamla kollega som jag hade hoppats på, men som tur är så vet jag vem som kommer till mig hon har varit hos oss förut så barnen känner henne väl.
 

Kommentarer
Postat av: madelein - sexbarnsmamma

Oj 10 stycken själv är att göra helt klart :-) Ha en fin kväll!!

2013-01-08 @ 19:50:57
URL: http://madelein.se
Postat av: soffie

de är så himla skickliga de där läkarna å för Linus skull så är det bäst att göra det nu då han är så liten, jag har en kompis som var född så men då hon va liten väntade de med att göra operationen vet inte om man gjorde så förr å hon har väldigt fula ärr kvar men idag är ju den sorts kirurgin helt annurlunda mot för 40 år sen, kramen till dej

2013-01-08 @ 22:04:16
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: dianasdrömmar

Fullt upp minsann :) kram Diana

2013-01-09 @ 07:09:09
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se
Postat av: camilla

Förstår att ni är nervösa inför operationen.
Men du ska se att det kommer att gå hur bra som helst!
Kram!

2013-01-09 @ 08:12:00
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0