Fredag!!!

 
Fredag härligt ledig några dagar. Tråkigt bara att maken jobbar hela helgen. Men jag har lite att styra med. Just nu håller vi på att renovera lite i köket nya bänkskivor och nytt kakel. Vi har nu fått dit våra bänkskivor som är granit tunga som attan, så nu väntar vi på att dom ska komma och spakla och sätta dit kaklet hoppas på att allt ska vara klart till näst helg.
 
Så här såg vårat gamla kakel ut.
Då var det kaklet borta. Vi har ännu inget nytt uppsatt med dom har bytt ut gipsskivor eftersom det gick sönder väldigt mycket.
Nya gipsskivor där det behövdes.
Det här är gamla skivorna på.
Här ligger nya granitskivan på. Har inte torkat av den ännu så man ser inte lystern i den ännu
Ja som sagt ännu inte allt klart men kommer nog bli jätte fint bara det blir klart. Får lägga ut bilder när allt är klart.
Här följer några bilder från påsken med barnbarnen.
Lite förstor flaska.
 
Visst är jag söt!
Lyser bara bus i Ludvigs ögon.
Han älskar att mysa med fötter tokern.
Den här apparaten bar jag på mig i ett dygn, blev ingen sömn mycket sladdar att hålla reda på.
Det var några rader från mig hoppas nu att ni får en jätte bra fredag mina kära vänner.

Kommentarer
Postat av: camilla

Ååå vad fint ni kommer att få det i köket.
Längtar till att få se slutresultatet!
Kram!

2013-04-06 @ 09:01:05
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Det kommer ju bli kanon i köket. Vad blir det för kakel?

Kram

2013-04-08 @ 13:06:18
URL: http://rotthus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0