Skogen!

Jag och min kollega går till skogen varje Onsdag barnen älskar att få springa fritt, plocka pinnar, kottar,stenar m.m. Igår så var barnbarnet med oss till skogen hans dagis går tydligen inte till skogen så man märkte att han inte var van men roligt hade han. Vi hade ätit frukt och barnen skulle åter ge sig ut på äventyr och Ludvig ramlar då hans skrapar upp ryggen först såg det illa ut, duktig var han grät inte många minuter sen var det dax för lite spring igen. Men att se barnen ha sån emati det trodde inte jag.
 
Har nu gått och väntat på ett tag att åter få bli mormor igen men lillen trivs så bra i magen, men hon kommer att bli igångsatt.
 
Snart är det helg igen skönt tycker jag, vi har lite att plocka med i trädgården ska väl göra det om vädret tillåter. Det blev ju inte någon bra sommar men nu har vi haft en underbar höst istället, vi har haft riktigt varmt på dagarna. Hoppas bara det kan hålla i sig hela helgen också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0