Jaga!

Har haft en tid jobb med att fixa fram mina sprutor som jag tar för lederna.IMåndags ringde jag åter sjukhuset och berättade att sprutorna inte kom hem förän den 17/12 och så länge kan jag ju inte vara utan. Så dom ringde åter samma dag och sa att dom skrivet ut en något svagare spruta och den skulle finnas på lager, kom till apoteket inte fanns dom hemma fick beställa och hoppades på dom skulle komma som igår.Dom ringde vid 9-tiden att det fanns 8 sprutor att hämta skönt tycker jag nu behöver jag inte bry mej på några veckor framåt.
 
Helgen som varit var jag, Annica, Ludvig och Linus hemma hos min mor och firade henne, gissa om lilla Ludvig blev bortskämd.
 
På söndagen tog jag ett träningspass här hemma blev en timme på träningscykeln och sen 1000situps m.m, Sen var det ju att på Måndagen så var det ju spinning och det knäckte mina stackars ben dom helt slut på måndag kvällen det vräkte i dom.
 
Tisdagen var planerad av gå ner till stan jag skulle ju till tandläkarn men att gå drygt 1mil var inte att tänka på mina ben skulle inte orka. Vi tog då bilen och efter tandläkarn blev det en promenad vi stångån mycket fint att gå där. Blev sen att äta på resturang skönt att slippa laga mat.
 
Idag är det dax att jobba igen har nu två tuffa dagar med alla 7 barnen i hemmet, jag har även planerat lite bak för dom. Vi ska ha lite julkaffe för föräldrarna i december.
Får bli en bildlös bloggning den här gången sitter inte med rätt dator.
 

Kommentarer
Postat av: dianasdrömmar

Duktig du är med träningen :) kram Diana

Postat av: camilla

Vad struligt det blev, det där med sprutorna.Tur att det ordnade upp sig.
Alltid underbart att äta ute. Slippa laga maten. Slippa diska. Man äter allt för sällan ute.
Kram på dig!

2012-11-08 @ 09:28:12
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Vad jobbigt, hoppas det löser sig!!
Ja det är ett fasligt klättrande i den där åldern :-)

2012-11-08 @ 20:14:15
URL: http://madelein.se/
Postat av: soffie

va skönt att du fick nya sprutor, ha nu en härlig helg å hoppas dina jobbdagar med alla barn blev bra, kramen

2012-11-08 @ 21:09:43
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Annica

Haha, ja han får nig det :)

2012-11-17 @ 08:04:06
URL: http://hostbebebis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0