Hoppas!!!!!!

Nu är jag så trött på strejken vi får ju inget gjort. Men idag ska jag ringa till firman och se om dom kan komma och byta fönster på badrummet så vi kan måla färdigt huset.
Vi är annars snart klara med hus målning och det är skönt maken har en gång till på söder att måla fönstren sen är det klart, så får hoppas dom kan komma och byta fönster.

I lördags så jobbade Mikael så jag fick åka till gymmet själv, blev en tur på löpbandet det kändes väldigt bra magen var lugn och revbenen har äntligen läkt tror jag så allt gick bra blev 1 mil.

Igår så kom Annica, Johan och Ludvig till lunchen, jag bjöd på kasslergryta och potatis men Ludvig åt inte mycket mat 5 skedar sen var det stopp. Annica och Ludvig var kvar Johan åkte till jobbet.
Senare på dagen kom Sandra och Anders dom vill tvätta här, till fikat hade dom med sig munkar.

Upptäckte att Ludvig att en massa utslag på kroppen trodde först det var allergi men när han sen fick feber då tror jag det är sprutan han fick i Måndags. Men Ludvig var i farten iallfall jag tog fram ett par godis bitar till honom och sen var det kört han visste var jag hade godis så var inte bara en gång han gick dit.

Ja och nu är helgen över den här veckan kommer jag att jobba varann dag blir lite tokigt men så blir veckorna i bland.



Här äter han pannkakor, man ser på hans ögon att han inte är i form.
Mormors lilla hjärta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liten kille har blivit stor .Nej han ser inte pigg ut.

2012-05-15 @ 21:11:24
Postat av: Ulrika

Hej kära vän och tack för dina kommentarer, de gör mig så glad.

Jag har varit urusel på att läsa och kommentera bloggar.

Hur gammal är Ludvig nu? Tiden går så fort.

Vad har du gjort med revbenen?

Önskar dig och dina kära en fin helg.

Kramar i massor

2012-05-16 @ 22:56:52
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas att han kryar på sig.

Kram!

2012-05-20 @ 13:34:55
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0