Hantverkare????

Idag ska dom komma kolla på bården som inte var slät, sen är målarn beställd men får se om det dyker upp någon hantverkare. Inte känns det bra att det står still men får hoppas snart att strejken är över.

Igår var jag ute hos Annica och Ludvig tog oss en promenad så Ludvig fick visa vilket dagis han gick på. Han gick hela vägen själv eller sprang rättare sagt, hade tyvärr inte kameran med mig.

Idag gör jag en test och jobbar magen är inte alls bra får springa ca 30ggr om dagen. Ska även ta kontakt med mag/tarm idag och se var jag ska göra har tagit 8st dimor och inte blivet ett dugg bättre. Men att bli inlagd vägra jag till hoppas dom har andra förslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0