Tisdag!!!

Inte den bästa dagen i går var en tuff dag på jobbet, men det är såna dagar har vi nog alla. Får hoppas att dagen blir bättre men man vet aldrig.

Igår var min make på hockey det har han inte varit på dom senaste 30år, men han tyckte det var så roligt det var uppskattat. Det vill han nog gå på fler gånger kan jag tänka mig. Själv hade jag tänkt sätta mig med baby foot men det får vänta tar ju drygt 2 timmar. Hade i stället många härliga samtal från mina töser och vänner.

Idag blir det jobb som vanligt hoppas dagen bara blir bättre än igår, för var väldigt jobbig dag igår. Vet inte var barnen gör på helgerna men verkar som om dom flesta barnen sitter inne och spelar dataspel och tv. För när dom kommer på måndagen är dom upp i taket, tisdagar brukar också vara full rulle längre fram i vecka är dom nere på jorden igen och då är det helgen igen.

Vet inte hur min fest kommer att bli har inte haft riktigt ork att tänka på den, rör sig så mycket annat i huvudet. Men man får göra det bästa av det tur att jag har mina barn och deras respektive som ställer upp. Jag är så väldigt glada över att dom finns hoppas bara jag visar att jag är tacksam.

Gick upp lite extra tidigt idag bara för att hinna med lite tvätt innan jobbet, så 2 tvättmaskiner är körda.



Längtar efter att få träffa mitt älskade barnbarn

Kommentarer
Postat av: Sus

Du, jag är mer än lite rädd för att det blir mycket Tv och dator på helgerna för barn nu för tiden...hmm.

Myyys med älskat barnbarn! Härligt:)



Kram

2012-01-17 @ 19:23:38
URL: http://blomtoken.blogg.se/
Postat av: soffie

å vilken underbar bild på er!Förstår att du längtar till den lilla goingen:) kramen ps Babyfoot vad är det?

2012-01-17 @ 21:27:20
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Åh, vad härligt med mys med barnbarnen :) kram

2012-01-18 @ 05:34:48
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0