Lovade!!!

Här följer ett par bilder på baby foot som jag lovat.





Kanske ni förstår lite bättre är väldigt dålig på att förklara.

Jobbar bara idag också sen är jag ledig i 4 dagar det ska bli skönt, men har mycket att göra och tänka på dom närmaste dagarna.

Idag skulle Johan och ludvig komma på besök, dagbarnen blev så glad över att han skulle dom tycket han kunde komma både Onsdag och Torsdag. Dom älskar också mitt barnbarn och det är ju jätte roligt tycker jag.

Mitt yngsta dagbarn är 1½ år har lite svårt med svenska eftersom mamman inte har prata svenska med henne. Men har tösen kommit riktigt bra med svenska även mamman. Igår så kom hon på mitt namn så hon gick hela förmiddagen och sa Sussi heter ju Susanne men tycker det är bra gjort att kommit en sån bit på vägen. Hon skulle även förklara för mig att hon var törsig, smart tjej säger jag först pikar hon på mitt där jag har muggarna och sen tar hon mig i handen och går bort till vattenkran och säger ett ord jag in te förstår men fattar att hon var törstig. Inte lätt när man kan berätta vad man vill.

Mitt barnbarn har också börjat säga ord framför allt är det kära tigern han älskar.



Den här stora tigern fick han av moster Sandra och Anders.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tur att man kan kommunicera utan ord ;)

Kram på dig!

2012-01-19 @ 09:30:08
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: annica

Ja Johan sa hon var avundsjuk..om blickar ändå kunde döda sa han :) Inte lätt att vara liten..

Vi hörs immorrn när jag sovit några timmar.

Kram

2012-01-19 @ 17:54:35
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Baby foot funkar inte på mig, iaf inte ett paket. Kanske behöver 5st eller nåt :D



Hoppas du får en bra långhelg och ett trevligt kalas!!!

2012-01-19 @ 19:05:27
URL: http://rotthus.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aha, va skönt då. Då kanske d e skorna trots allt..yes, d gör vi! Kram

2012-01-21 @ 08:32:02
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0