Fredag den 13

Ja det fick jag allt veta att det var fredag den 13 igår, fick en kaktus över mig så blev att plocka taggar ur min hand. Hade sen ont hela dagen och hittade fler taggar. Höll sedan på att ramla på jobbet halkade i väg på en bil när vi skulle dela ut maten, inte bra att det ligger leksaker på golvet då. Men resten av dagen gick jätte bra.

Igår blev det gymmet och även idag har provat med att cykla istället för att springa eftersom mitt ben vägra bli bra. Har fått så ont i smalbenet på insidan och har läst om det att det troligen är benhinneinflamation, det kan ta tid att gå över läste jag. Så måste försöka ta det lite lugnt ett tag. Läste om en person som  det tog 11mån innan hon blev bra men då hade inte hon sköt sig utan tränat ändå. Västa är att jag älskar löpning och cykling hatar jag men får gå.

Har idag även haft med mig Anders på handel det mesta är handlat, men grönsakerna får man ta någon gång denna vecka.

Väntar nu på att min make ska komma hem så vi kan få några timmar tillsammans, är så tråkigt när han jobbar helgerna eftersom då är jag ledig. När jag sen jobbar är han ledig blir helt fel, för var han ledig varje helg det var skönt. Då kunde man planera helgerna och även gymma tillsammans då nu blir det att jag åker själv på helgerna. Men gymmet kan jag inte vara utan så jag åker dit själv försöker träna 3-4 ggr i veckan sen blir det min gymmboll ca 5-6ggr i veckan. Det pass jag gör på bollen tar ca 15min men det måste jag göra för att hålla min rygg i ordning, vill ju inte ha tillbaka mina smärtor och behöva gå till naprapaten.

Nu har vi börjat röja i ett av rummen som vi tänker göra om, ska bli garderober där och hyllor. För har tänkt göra en toalett till. Så måste ha en ny garderob för mina kläder.



Den här kaktusen fick jag över min hand, känner fortfarande att det finns taggar kvar.



Mitt barnbarn är idag 14mån och nu springer han. Mormor lilla hjärta!!!!

Kommentarer
Postat av: soffie

hihi sötisen där han ser jämt ut att va så glad:) men usch vilke´n otursdag du fick dumma kaktus;) kramen

2012-01-14 @ 19:48:54
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ja det var en riktig otursstart på fredagen. Skönt att det blev bättre sen. Så söt han är lilla barnbarnet :-)

2012-01-15 @ 10:49:05
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Hälsokick

Usch, benhinneinflammation är inge kul.. är du säker på att du har bra skor som passar just dina fötter?

2012-01-15 @ 15:48:01
URL: http://halsokick.se
Postat av: maria

Vilken kaktus, förstår att det gjorde ont med dessa taggar :(

Hoppas du får ordning på ditt ben så fort det bara går, ta det lugnt med träningen bara...



Kramar på dig :)

2012-01-15 @ 19:24:47
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Camilla

Ajajajaj...nästa gång det är fredag den 13:e så gå inte nära den där kaktusen då ;)

Kram!

2012-01-16 @ 08:38:37
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Madde

go bild!

2012-01-19 @ 13:39:56
URL: http://feelgoodlookcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0