Firande!!!

Nu är allt firande över, blev en trevlig helg och igår som jag egentligen fyllde.  I helgen så hade vi lokalen där jag jobbar tyckte inte att jag hade plats för 26 personer i hemmet. Hade alla kommit som jag bjudit hade det varit 33 pers. Jag bjöd på smörgåstårta, paj och sallad. Fici så många fina saker hade inte behövt få något lägger ut lite bilder så får ni se mina fina presenter.

Igår som var min rätta födelsedag kom  ena dottern hem en sväng innan hon skulle till jobbet. Vi skulle ju ut och äta och tiden drog iväg så undrade om hon inte ville följa med i stället för att åka hem å äta. Det blev en vanlig luch resturang men det var jätte god mat maken tog kålpudding som han älskar Sandra och jag tog fläsknosiett, jätte gott var det.

Idag är det dax att återgå till vardagen igen, känner mig inte utvilad efter att ha varit ledig i 4 dagar. Får vila i helgen och försöka smälta dom hr dagarna som varit.

Nu har vi snart tömt sovrummet som vi ska göra om till klädkammare. Bäddsoffan satte jag ut i söndags och den blev såld bara några timmar efter, så den hämtade dom igår.
Så nu är det bara om Anders kan hjälpa oss få hem stommar och dörrar till garderoberna. Ska bli så skönt att större utrymme så det inte blir inslängt utan få ha ordning.



Den här kameran fick jag utav Mikael, Sandra, Anders, Annica, Johan och Ludvig.



Den här fina korgen fick jag av Annica, Johan, Ludvig, Sandra och Anders.



Kristallskål från orrefors fick jag av min storebro och hans barn.



Balansplattan fick jag utav min systers barn.

Nej ser att tiden inte räcker till får forsätta med fler bilder senare.

Kommentarer
Postat av: Hälsokick

Bra presenter =)

2012-01-24 @ 18:20:26
URL: http://halsokick.se
Postat av: Barnens Hjältar

Tack tack, ha en fin kväll du med!

2012-01-24 @ 21:12:26
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: soffie

å va roligt firande du har haft,Å så mycket fina presenter du fick, kramen

2012-01-24 @ 22:31:14
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilka presenter!

Kanonbraiga :)

Men du...grattis i efterskott!

Kram!

2012-01-25 @ 09:22:59
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0