Läkarbesök!!!

Idag ska jag på ett läkarbesök för mina leder, har besvär ett tag med att mina fingrar låser sig och nu den sista tiden har jag haft mycket värk på kvällarna. Men när jag pratade med mag/tarm så sa dom att det troligtvis var mina tarmsjukdommar som ställde till det med lederna. Men tycker det är bättre att kolla även med en annan läkare och se vad dom säger. Så mina dagbarn får vara med dom andra dagmammorna ett tag hoppas bara inte drar ut på tiden för länge så mina lilla tös får mat och sova.

Igår kunde inte vi vara på dagis gården det var rena is där, dom hade varit på gården dagen innan och det var fler av våra barn som ramlat och slagit sig. Så igår förslog jag en promenad och så blev det tog en promenad ner till skolan och tog lite kopior under tiden så somnad våra små liv i vagnarna. Det var ju så jätte härligt väder i går får hoppas det blir samma väder idag kändes nästan som det var vår.

Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Hoppas läkarbesöket gick bra :) kram

2012-02-22 @ 06:19:44
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Camilla

Lycka till hos läkaren!

Hoppas att dom kan "laga" dig.

Kram!

2012-02-22 @ 10:05:12
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0