Klarat!!!

Känns så skönt att jag hittills har klarat mig från magsjuka, trodde i natt att det skulle komma hade så fruktansvärt ont i magen. Natten har varit lite lugnare maken har inte hostat så mycket och det är skönt, hoppas verkligen att det släpper snart.

Idag är det fredag det är skönt äntligen helg så man kan få ta det lite lugnt. Helgen så ska rensa ut dom sista spel och puzzel och flytta tvn sen är det klart, då är rummet tömt. Dagbarnen tycker det ser konstigt ut att det inte finns några möbler där inne, Hade ett dagbarn som varit sjukt kom till mig och sa men var har ni gjort av soffan jag sa den har vi sålt men då sa varför hur ska vi nu kunna se på tvn????

Sandra och jag hade tänkt ge oss av till Stockholm idag, men nu har Sandra också åkt på denna förkylning så hon har varít hemma från jobbet några dagar. Så får väl bli Stockholm någon annnan gång, kanske vi kan ta en tur när våren har kommit vi får se.

Ja snart dax att gå till jobbet får se hur många barn det blir idag, vi har haft väldigt mycket sjukt nu barnen har haft hög feber och kraftig hosta. Däremot så har vi inte haft så många fall av magsjuka, jag fick ju ett magsjukt barn i torsdags sen är det bara 2 barn till som haft utav 23st och det tycker inte jag är farligt.Jag hoppas få slippa magsjukan eftersom jag blir så himla dålig i flera veckor efter.

Nu får ni ha en jätte bra fredag!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är många som är sjuka nu. Endera i magsjuka eller i förkylning.

Måtte jag klara mig från magsjukan.

Förkyld har jag ju nyss varit.

Kram!

2012-02-03 @ 09:03:48
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: annica

Skulle ni åkt till Stockholm idag?? Menar du inte att ni skulle åkt imorrn?

Ja vi får hoppas du slipper magsjuka..inget roligt att åka på det :(

Kramar

2012-02-03 @ 10:16:00
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: annica

Ja, det hettade lite om utslagen ett litet tag..



Ne man vet ju aldrig med vädret..kan vara lika skönt att åka till våren istället :)

Kram

2012-02-04 @ 08:25:50
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Hoppas ni håller er friska..kram

2012-02-04 @ 15:41:37
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0