Snö!

Hur mycket snö ska vi inte få i år? Kollade på smhi och dom säger att det ska komma ännu mer snö nästa vecka usch.
Jag tog mej ut en med mina dagbarn igår inte hade mina små någon nytta av av busa i snön, dom försvann i snön det räckte upp till midja på dom. Men dom större barnen hade jätte roligt så den timmen vi var ute så var dom själv som snögubbar när vi skulle gå in.
 
Idag så ska jag till vårdcentralen och få träffa min läkare, får se om jag får något för mitt blodtryck vet ju inte alls vad det ligger på nu. Sen var jag på arbetstest och det gick bra hade kondis som en 30-åring det kändes bra. Men sen var det hjärtat som dom var lite rädda för eftersom det slår trippelslag i mellanåt dom på sjukhuset tyckte jag skulle få en mätning på hjärta under en längre period, får se vad min läkare säger om det. Får åter komma och berätta mer senare.
 
Idag kommer jag att få jobba ihop med min gamla kollega, är så roligt att vi alltid har fått henne men efter jul är det kört i ca 3 mån då ska hon var på ett nyöppnat dagis tyvärr.  Vi får väl jobba häcken av oss då för att ta in en helt ny person är inget för våran grupp att göra, vi har ett par stycken barn som behöver ha samma rutiener annars kan det bli lite jobbigt.
Vi skulle få in en annan personal nu till Lucia eftersom min kollega skulle vara ledig, det vikarien hade var hos oss för längre sen men som jag sa till dom om det var för ett år sen tror ni då att barnen komme ihåg det? Min chefen fick lite att bita i jag sa att då jobbar jag hellre hela dagen själv med 12 barn men det ville dom inte att jag skulle göra. Men till slut ringde det åter och sa att jag fick vår gamla kollega så nu känns det bättre och även kunna medela föräldrar om vem som kommer.
 
 

Kommentarer
Postat av: camilla

Hoppas att det gick bra hos läkaren!
Kram!

2012-12-17 @ 09:05:13
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0