Varför!!!!

Fattar inte varför jag inte kan sova på nätterna, känner mig jätte trött och när jag kommer till sängen så blir jag klar vaken. Så på dagarna känner jag bara om denna dag kan ta slut. Har funderingar på att efter jag pratat med läkarn om mina problem att ta och sjukskriva mig. Vet att det inte känns bra för mina kollegor får jobba häcken av sig, men håller jag på så här kanske går in i väggen och då tar det längre tid att komma åter. Har ju även fått så jag håller på att svimma av och det har hänt lite för ofta trodde först det kunde vara blodtrycksfall. Men när jag pratade med min mag/tarm läkare sa han att det även kunde bero på trötthet han tyckte jag skulle ta upp det med min husläkare så jag fick prova sömntabletter. Har haft sömntabletter men inte hjälpt förut och min husläkare skriver inte ut starkare eftersom det inte passar ihop med min astma.

Idag så har vi studiedag och då ska vi på en föreläsning hel dagen hoppas bara den är intressant. Så dagen blir inte så lång 9-16 och där emellan blir det lunch, sen är det ju bara 2 dagar kvar att jobba.Blir sen gymmet så man kan koppla av det behöver man när man sutttit still en heldag.

I helgen så blir det att åka på 40-års kalas, sen fyller dottern den 3okt så hon vi ska fira henne på söndagen istället. Ska väl berätta att det går bra för dottern och hennes man med sin viktnergång dom har gått ner 7och 10kg på 4 veckor. Tycker att dom är duktiga som håller i för visst finns det mycket frestelse när man går i affärer.


Kommentarer
Postat av: Annica

Det skulle nog inte vara helt fel med en sjukskrivning för dig, så du bara kunde vila och ta det lugnt ett tag, tror dy skulle behöva det, man går ju inte runt hur länge som helst utan sömn.

2011-09-28 @ 08:44:42
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Inte roligt att inte få sova.

Hoppas verkligen att sömnen snart kommer att bli bättre.

För sova måste vi göra!

Låter som du kommer att få en bra helg.

Kram på dig!

2011-09-29 @ 09:01:22
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: tess

Ja sover allt mindre jag med. Beror nog på concertatn å som tur e är ja ju inte trött. Läser ofta fram emot en ett....



Ja visst blir de fint.



Ja är fortfarande sjuk men de vänder väl hoppas ja.

2011-09-30 @ 09:36:58
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Anonym

guuu va fin bild:) älskar den blomman,usch jag sover med så himla dåligt hoppas du får sova inatt kram

2011-09-30 @ 20:25:47
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Vi bor på first hotell och har konferensen i er konferensanläggning.

2011-10-01 @ 08:57:16
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0