Längtar åter!!!!

Ja för ett år sen så var jag i Spanien så här dax, men tänker tillbaka och längtar åter. Men får ta en resa under sommaren nästa år och hoppas man kan få lite sol och bad. Eventuellt tar vi och åker bort någon helg, men vi har lite svårt att hitta tid. Vill så gärna ta barnbarnet någon helg så kan föräldrarna få rå om sig själva det behövs ibland.

Helgen försvann väldigt fort, ändå så slutade jag tidigt på torsdagen ledigt fre lör och sönd och idag börjar jag sent. I lördags eftermiddag kom Annica, Johan och Ludvig på en kort visit mormor var så sugen på att få träffa lilleman. Han är ju så himla go mitt underbara barnbarn finns inget mysigare än att få mysa och busa med honom.

Igår så var vi på namngivelse hos ett barn som är 2 dagar yngre än Ludvig. Hon hade börjat resa sig mot saker och härligt lådor åkte ut med en fart. Men jag tror Ludvig kommer att resa sig snart också och då får dom jobb. Dom har märkt att det blivet lite mer att göra nu när han tar sig fram krypande, det har ju blivet lättar för honom att nå saker så plocka undan har dom fått göra.

Den här veckan blir tufft långa dagar och inget ledig för än till helgen, men det är bara att bita ihop.



Promenad i Spanien.


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Tack, hoppas du haft en bra dag du med!

2011-09-26 @ 21:14:41
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: soffie

mmm va härligt ni hade det tur vi har våra foton och minne att titta på när dagarna känns grå.

hihi kan tänka mej det går undan då Ludvig kommer krypandes:) kramen

2011-09-27 @ 20:04:34
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0