Award!!!!

Fick för en tid sen en award utav Ingrid Tack goa vän!!!



1. Varför började du blogga?
Jag tycker det är roligt, träffa nya vänner. Sen är det bra man kan ju gå tillbaka och se vad som hänt under året.

2. Vilka bloggar följer? Bloggarna jag följer finns på kanten av min sida tycker att dom är intressanta att följa. Sen finns det bloggar jag går in på någon gång ibland.

3. Favoritfärger? Blått, rosa, svart, vitt

4. Favorit film? ?????????  tyvärr kommer jag inte på någon

5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför? Italien men dit hoppas jag åka till i sommar. Usa har väl alltid varit en önskan att få se.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis till den fina Awarden!

Kram!

2011-09-23 @ 09:29:50
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0