Kallt!!!!

Usch idag är det kallt ute +2,3grader, men vad har man att vänta vintern är ju redan på väg sägs det. Jag hoppas på en mild vinter eftersom dom ska byta fönster hos oss någon gång mellan vecka 48-52. Så några advenstakar vet jag inte om det kommer upp hos oss i år, får väl även se om vi får upp julgranen.

Idag blir det inte gymmet som vi annars åker till på lördagar, vi har redan varit 4ggr den här veckan och troligen så blir det en sväng till gymmet i morgon också.

Har inte mått något vidare dom sista veckorna men hoppas nu det blir bättre, eftersom det är jobbet som ställer till en hel del så orkar inte magen. Men får se hur länge jag stoppar blir inte magen lugnar så måste jag sjukskriva mig och det känns inte roligt.



Hoppas inte vi får så här mycket snö i år igen. 

Kommentarer
Postat av: Annica

Det ska ju bli en kall vinter igen sägs det ju..men får väl hoppas att den värsta kylan kommer efter att de bytt era fönster..

Ha det så trevligt idag.

Kram

2011-10-08 @ 09:09:52
URL: http://hostbebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0