Kallt!!!

Ja nu har vintern kommit in med stora steg, kallt på morgonen och kvällarna. Men man vet ju om att det ska bli vinter så inte mycket att göra åt, hoppas bara det blir en mild vinter.

Har inte hänt så mycket denna vecka det mesta tiden går åt till jobb. Jag har varit ledig Tisdagar undera några veckors tid och det tycker jag varit skönt. På Tisdagar är vi på lokalen och då är det massor av barn och det blir väldigt stökigt så skönt att vara ledig då. Kommer nog inte att få lika mycket ledig den här perioden så det kan bli lite tufft men finns semester att ta ut då.

På Tisdag så ska jag gå till min dietist eftersom läkarn vill det, han vill få ordning på min magen så hoppas bara att dietisten kan hjälpa mig. Eftersom jag har 3 tarmsjukdomar blir det problem sa min dietist för hjälper man en av sjukdomarna så slår man oftas ut någon annan, men hon tror att det finns en lösning.

Idag blir det gymmet, måste även handla lite innan vi åker hem. Sen har vi tänkt att vi skulle baka lite kakor under dagen frysen är rätt tom. Ja inte helt tom men har inga kakor bara en massa äppledricka och bär.

Imorgon skulle Ludvig och Annica komma på besök härligt, ska bli så roligt att få träffa lilleman igen. Nästa helg ska vi vara barnvakt då får man vakna upp men Ludvig jätte mysigt tycker vi.



Spanien 2010, längtar åter dit igen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kan tänka mig att du längtar till nästa helg.

Lycka till med bakningen!

Kram!

2011-10-15 @ 08:54:30
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag gillar hösten. Iallafall de dagar solen skiner. :-)

2011-10-15 @ 09:16:44
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0