Grattis Ludvig!!!!

Idag fyller Ludvig 1år ett STORT GRATTIS till honom!!!! Idag blir det inte att fira honom, men tror inte att han lider så mycket av det. Men på lördag så ska han ha stort kalas släkten samlas då för att fira Ludvig.

Åter en ny vecka, den här veckan kan bli tuff långa arbetsdagar och på lokal som jag inte alls gillar.
Men allt går bara man pressar sig själv, fast ändå försöka hålla sig från stress så magen inte mår dåligt.

Nästa måndag har jag tagit semester för att jag ska upp och sjukhuset för att kolla mina onda åderbråck. Jag har ganska mycket åderbråck och dom värker å ömmar en hel del har stått ut i många år. Men när jag fick åka upp för en propp i benet så sa dom att jag skulle söka för mina åderbråck för det var mycket lättare att få proppar.

Ska försöka ta och ringa några ventilationsfirmor och se om dom kan rensa våra ventilationrör så vi kan få lite värme därifrån, har också funderingar på att sätta dit en luftvärmepump. Får väl se om någon har tid att komma ganska omgående, dom kommer ju snart att byta fönster hos oss och då lär vi få ganska kallt här hemma. Så kanske det vore bra om man fick ett extra tillskott av värmekälla.



Grattis hjärtat mitt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Stort grattis till barnbarnet!! Hurra hurra hurra!!

2011-11-14 @ 10:26:18
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: maria

Grattis till Söta Ludvig :)



Hoppas veckan går bra och att du får må bra !

Kram

2011-11-14 @ 11:02:37
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Anonym

hipphipphurra för fina Ludvig idag:)

2011-11-14 @ 19:26:26
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0