Farsdag!!!

Idag är det farsdag, men jag kommer inte att åka hem till min pappa. Min kära pappa var här igår så han fick sin present då men ska ringa tll honom idag.

Idag så kommer Sandra, Anders, Johan och Ludvig hem, Annica kommer inte med eftersom hon sover och ska åter jobba natten. Tänkte jag skulle bjuda på en god fisksoppa, vi brukar ju för det mesta ha kött när dom kommer hem så blir lite annat idag.

Usch imorgon får en tuff dag börjar kl 9 och slutar inte för än framåt 19:30 så är nog helt slut imorgon kväll. Det att det blir så lång dag är att det är möte efter arbetsdagen. Ja den här veckan är för övrigt inte så bra jobbar långa dagar hela veckan.

Imorgon så fyller Ludvig 1år tänk vad tiden har gått fort, han ska ha sitt kalas nästa lördag.



Det här är för ett år sen, då var han så liten.



Nu har han blivet så här stor.

Kommentarer
Postat av: annica

Ja, idag går det nog bättre att sova :)

Jo, vi saltar ju maten lite mindre å saltar mer till oss om vi vill ha efteråt. Fast en del salt ska han ju klara nu, så lite saltar vi ju :)

Kramar

2011-11-13 @ 08:07:47
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: tess

Nej livet kan verkligen vara så orättvist... just nu är de extremt tungt. Men ska faktiskt ta en tur till min pappa idag. de är allt för sällan.

2011-11-13 @ 14:41:46
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0