Storm!!!!

Vad har vi fått väder det kan vara jätte soligt men ändå är det inte varmt ute pga denna storm.
Igår var vädret mulet och det kom några fina droppa. Fick ge mig ut och jaga våran vattenkanna på gatan måste ha sett roligt ut när jag var framme tog en vindpust tag i den igen och vips så var den borta igen, men till slut fick jag tag på den.

Vi hade studiedag igår så det blev att sitta stilla en hel dag det är man inte alls van vid. På kvällen så var jag och mina kollegor på Elvis som vi fick i julklapp av chefen. Det var länge sen jag skrattat så mycket som igår kväll, så har ni inte sett det är det nästa ett måste ses.

Idag är det en helt vanlig dag ska försöka ta oss till lekparken på förmiddagen och morgondagen blir det nog skogen om det inte blåser för mycket.

Nu börjar man längta efter värmen igen nu har det kommit både regn och blåst, så nu tycker jag vi kan få tillbaka värmen igen och ingen vind.



Nu skulle jag vill vara här i vattnet och sol, värme.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vill också ha värme nu.

Här skiner solen men det blåser. Och rätt var det är som kommer det en regnskur och så blir det sol igen.

Vädergudarna kan inte riktigt bestämma sig,tror jag ;)

Kram på dig!

2011-05-25 @ 08:01:22
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: tess

Ja de är tufft när man inte mår toppen men de går ju lite upp å ner. Å de är ju tur att man har lite att må gott av. de är ju trots allt de man får ta fasta på....

2011-05-25 @ 12:06:57
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ja här är samma väder, sol men storm. Jag är glad att det inte var idag jag skulle flyga :P

2011-05-25 @ 14:20:05
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0