Helgen!!!!

Ja den här helgen blev nästan som andra helger. Slutade sent i fredags så det blev hem och göra lite kvällsmat och sen blev det tv.

Lördagen blev det som vi alltid brukar göra åka till gymmet, det blev lite jobbigt att springa mina lungor har det tufft just nu med allt pollen. Men benen var tydligen inte heller så starka efter löpningen i tisdags då jag sprang 1 mil, ska till gymmet imorgon hoppas då jag är lite bättre i form.

Efter vi varit på gymmet blev att handla så man hr mat inför veckan och sen hem för lite mat. Det var lördagen för inte hände det så mycket sen maken satt och såg på formel 1 och formel 2.

Söndagen blev en toppen dag, vi fick vara barnvakt åt lilla Ludvig. Dom kom med honom på morgoen då var han trött så vi tog oss en promenad och han somnade och sov sen i 2 timmar och då fick jag väcka honom för mat.
Sen blev det lite lek, skratt och prat han visade även sin nya stil när han ligger på magen.



Undrar bara vad han tänker? för hur ska man ta sig framåt i den här stilen?

Vi hade honom till det nästan var sängtamj för honom det är underbart att få rå om sitt barnbarn. Han lyser upp mitt liv till max hade jag inte haft honom hade jag nog aldrig orkat så mycks som jag gjort. Tack Annica och Johan för att jag fick ett så underbart barnbarn.

Kommentarer
Postat av: tess

Läst ikapp. IBS är ju egentligen en piss i missisippi om man tänker på att du har chrons å ulcerös collit... förlåt mitt uttryck men de innebär väl att hela din tarm numera är irreterad... IBS där du inte har de andra? Å jag tror de är lindrigt om man jämför. Men ja undra om de kan bli mera jobbigt för dig nu? Å vad man kan göra??? Låter hemskt jobbigt och svårt för dig. Jag lider rejält med dig och hoppas din mage läker nu så att du kan få en bra period för de tar ju så på en. Tänker på dig.



Ja idag har jag fått lite gjort och det verkar som maken med har lite lust så man får hjälp. Tacksam när ja orkar men vet också att jag i regel tar ut mig dessa perioder. Det är jätteskönt ute och det får vara inne.... å ja solen tar. Daniel va röd igår när han tagit rätt efter vårt växthus och ja har ändå solat en del så jag har lite grund men de känns idag i ansiktet.



Ha nu en bra vecka... kramar.

2011-05-09 @ 19:02:37
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Tack, hoppas din start blev bra med. Vilken söt bild när han ligger på mage :-)

2011-05-09 @ 21:09:57
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0