Frissan!!!

Idag är jag ledig det är skönt. Men när man vaknar har man en sprängade huvudvärk och det är inte skönt, hoppas bara inte det blir migrän av det.

Så har man äntligen kommit fram till den dagen då man ska till frissan det ska blir skönt att få fixa till håret, jag går ju inte så ofta dit 1-2ggr per år.

Har ju en längre tid haft problem med mina ögon, först hade jag linser tycket det fungerade jätte bra. Men sen när det var sommar man badade då var det inte så bra att ha linser och när det är vinter blir mina ögon torra så linser är nog att glömma. Glasögon har ju inte varit min starka sida av att änvända får ont bakom öronen men min make tycke jag skulle ta sådana bågar som han har dom går inte runt öronen. Men jag kan iallfall inte gå så här för snart ser jag väl inget, när man ska läsa så är det jobbigt.

Ska väl ta och kolla lite nya kläder till mig när jag ändå är på stan måste ha lite nytt, min garderob har börjat komma upp i åldern så dax att förnya.
Undviker nog inte barnkläderna idag heller, finns så mycket gulligt till de små liven.

Får väl berätta mer för i morgon om min handel. Här kommer lite bilder på blommor i min trädgård. Ha en bra dag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0