Bröllopsdag!!!!

Igår så hade min make och jag varit gifta i 27år och han kom

 hem med en stor bukett blommor.





Nu ska jag bara hålla mina blommor i liv.



Så här såg vi ut för 27år sen.

Angående min mage så har den blivet bättre springer mindre på toan, men har fortfarande ont i magen. Men i går så ringde min läkare som han lovat och det sa jag åt honom man är inte bortskämnd med att en läkare hör av sig. Han sa att ont i magen kommer jag nog att ha ett tag till det tar tid för tarmen att läka efter en sådan stor omgång, han berättade att tarmen har haft det väldigt tuff en tid och det beror på alla skov jag haft och sen att ändtarmen krampar det kommer att ta sin tid att få ordning på det. Men han hoppades på att jag skulle härda ut annars får jag sjukskriva mig, men jag ska till läkarn i börjar på Juni så jag hoppas jag klarar mig tills dess.

Nu börjar man längta till semestern första omgången tar vi v 27 och 28 andra omgången blir det v 33 och 34 så blir lite uppdelat i år men det tycker jag är skönt, då blir inte sommaren så lång att jobba.

Har haft det lite tufft på jobbet en tid men pratade med min chef igår och nu känns det lite lättare det är skönt.

Nej nu slutar jag med en bild av mitt älskade barnbarn.



Här ser jag något jag vill ha och då lyser jag upp.

Kommentarer
Postat av: Annica

Det var ingen dålig bukett du fick :)

Kramar

2011-05-06 @ 15:02:27
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: tess

Å grattis på bröloppsdagen i efterskott. Fina blommor å din brudbukett va ju enormt vacker.

2011-05-09 @ 18:59:43
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0