Bättre!!!!

Idag mår jag lite bättre, vill inte ha denna känsla i kroppen.

Hm vad ska det bli för väder idag??? Här lyser solen och sen så kommer det in mörka moln får väl se hur vädret bli skulle vara skönt men lite regn också så all pollen försvinner.

Nu på förmiddagen så ska 5 årsgruppen baka bullar det är förskolansdag nästa Torsdag, då blir det bullar och saft efteråt. Så jag ska ta och vandra ner med mina två 5-åringar. Fattar inte att dom redan ska sluta hos mig dom har ju varit här sen dom var 1år tiden går för fort.

Märker ju även på barnbarnet vad han växer snart dax för honom att börja på dagis.



Här är han inte stor.



Så här stor är han nu.


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh så söt han är :-)

Ja tiden rusar, min lille blir fem år på måndag!

2011-05-12 @ 18:47:50
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0