Allt försvann grrrrr.

Ursäkta att jag inte skivet som jag hade planerat men det bli inte alltid som man tänkt sig. Men blev inte mycket handlat, till Ludvig blev det en skjort, till mitt dagbarn som fyller 3år det 5/6 får ett par bamse kortbyxor och till mig själv lite underkläder och stumpor.

Igår blev det inte så mycket av dagen först träning som varje lördag efter det blev det att handlat mat för det behöver man också ha.

Idag kom Annica, Ludvig, Sandra och Anders hit. Det fick bli lite mat och fika, var även ute en tur med Sandra och Anders nya bil. Den var jätte skön att köra.

Nu är det tomt i huset make  sitter som vanligt framför tvn det är ju formel1 som vissas och det kan han ju inte missa. Nästa helg ska även han ut och köra formelbil det ska bli kul att kolla på när han kör. Han måste bara ta det lungt så inget händer sen är väl han mest orolig för självrisken som är 19.000kr, men tycker nog att om det skulle hända något så går väl livet för självrisken.

Ibland blir man så himla trött på bloggen helt plötsligt så försvinner allt och då blir man så himla trött på det och orkar inte skriva igen.

Imorgon är det Måndag igen fattar inte att man varit ledig 3 dagar redan, men har varit skönt och jag hade ju tid att gå till frissan och det känns skönt att ha hunnit med det. Så nu är man lite mer kortklippt tog en decimeter på håret kan vara skönt till sommarn.

Ovad jag längtar till att åka till danmark bara det inte är dåligt väder för då blir det inte detsamma, med det är ett tag tills vi åker dit.



Tänk här fick man hålla i Ludvig nu sitter han själv stora grabben.



Kommentarer
Postat av: Annica

Tänk, där var han inte stor..:)

Lustigt det där när man ska hitta kläder till sig själv men hittar bara till, som för min del, till Ludvig..:)

Kram kram

2011-05-30 @ 09:04:07
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det har varit struligt med bloggen i några dagar nu. Och jag har haft lite fullt upp med att jobba. Så det ha blivit lite bloggande för min del. Men nu är jag tillbaka :)

Vilken goding du har på bilden!

Kram på dig!

2011-05-30 @ 09:05:47
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Becca

Ja det går fort med de små ruskigt fort :-) Men kul som tusan är det :-)kjamizz

2011-06-01 @ 19:15:09
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0