Varför?????

Varför skulle denna snö komma igen, det var ju så torrt på vägarna ingen halka. Jag hade börjat gå till lekparken och barnen vart inte leriga så det hade torkat upp jätte bra, men nu blir dom åter leriga. Men det har inte kommit så mycket snö så det försvinner nog snart och sen hoppas jag vi får VÅR.

I lördags var vi på 80-årskalas vår kära bekant fyllde år, men inte var hon pigg stackarn mycket folk och sen sjuk som hon är. Hon hade sin syster som hjälpte henne men hon är inte ung hon heller 83år men hon kämpade på bra.

Idag så är det dax för sjukhuset och nu hoppas jag verkligen få svar på alla mina frågor som jag har, ska pressa min läkare för nu orkar jag inte mycket längre till. Jag vill kunna orka med mitt barnbarn så nu får läkarn sätta lite fart så jag inte går ner allt för långt.

Under dagen så kommer lilla Ludvig till oss vi ska vara barnvakt över natten det ska bli roligt att få rå om honom. Han är det som gör livet lättare känner man sig lite nere så får man tänka på Ludvig då blir man piggare. Hoppas bara att det skulle bli lite vår snart så jag kunde cykla ut till dom när jag är ledig.

Har mina tankar kring min bror idag hoppas verkligen att får sin operation idag han har ju fått vänta på grund av akutfall.

Nu får ni ha en bra dag och jag åter kommer i morgon så får ni veta vad jag fått för besked.




Mitt älskade barnbarn.

Kommentarer
Postat av: tess

Vad ärd e för svar du väntar på nu? De är mycket med våra kroppar å man blir aningen less. Jag beundrar dig som är iväg och tränar trots en knälig mage...



Ja jag försöker träna för man mår ju bättre helt klart... men ja de är lite trögt ibland måste ja säga.



Ja de kom visst lite snö igen... de e de där som kommer ner varje år när man tror de är över... ler.

2011-03-28 @ 07:49:28
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ja här försvann snön direkt, hann inte ens lägga sig men det blev lite geggigt på sina ställen.

Jättefin bild på barnbarnet!!

2011-03-28 @ 08:55:42
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas att det går bra för din bror. Kan förstå att du är lite orolig. Men vilken tur att du få rå om godingen så du få glömma en tag :)

Kram på dig!

2011-03-28 @ 08:56:16
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: soffie

blä för mer snö,hoppas den där värmen de lovat kommer snart så vi får vår ordentligt,

kram å va fin han är ditt barnbarn,

Hoppas det gick bra hos läkaren och för din bror,

kram

2011-03-28 @ 21:18:45
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: maria

hoppas du får bra besked i morgon, antar att det handlar om magen ?



må så gott fina du !

kramar

2011-03-28 @ 21:23:31
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Margit

Förstår din oro, både för din broder..och för dej själv!!! Inte roligt när man inte mår bra!!!

Och så måna som du skriver om..bekanta som slutt sitt liv..pga cancer..ja så mycket elände det finns i vår värld...

Kram till dej!!!

2011-03-29 @ 00:54:10
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0