Sol????

Tror det blir sol idag med, men vill inte ha så blåsigt som igår. Idag blir det att ge sig av på sagostund med barnen, igår var vi på teater för de som var mellan 2-4år.

Imorgon så är jag ledig då ska jag ringa vårdcentralen måste får reda på vad jag har i mitt smalben, har fått några knölar som gör jätte ont vaknar till och med på nätterna av smärta.

Har inget hört från min bror som lades in igår för att göra en tarm operation, får väl se om jag hör något idag annars får jag ringa till hans fru. Är ju nervös eftersom jag också har denna tråkiga tarmsjukdom och man vet ju att det inte finns någon mer utväg en operation jag vill helst vänta tills hösten, men får se vad läkarn säger på måndag.

Fick läsa på face book att mitt barnbarn hade fått feber det var inte roligt, eftersom hans pappa var hos läkarn i går och fick besked om att han hade halsfluss och det smittar ju fruktansvärt mycket så hoppas han håller sig ifrån lilla Ludvig några dagar.

Imorgon är det våffeldagen då hade jag tänkt bjuda mina dagbarn på våfflor idag men gör inte det för dom ska få våfflor imorgon till mellis då blir det ju lite tätt tycker jag. Barnen själva tyckte dom kunde få glass istället får väl se om det inte blir så efter sin smörgås.

Nej nu kommer mitt första dagbarn strax ska väl inte sitta här då.



Ha en bra dag hoppas vi får värme av den här vännen idag.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas att du får ett svar vad det kan vara så farbror doktorn kan bota dig.

Och hoppas att inte barnbarnet också får halsfluss.

DET är inte roligt att ha.

och du....ät inte för många våfflor idag ;)

Kram på dig!

2011-03-25 @ 08:35:47
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Barnens Hjältar

Tack, ja det blev lite synd om han där. Inatt har hhan hostat slem hela natten dock så jag hoppas de svarar snart så han kan få mediciner :-)

Ha en fin helg du med!!

2011-03-25 @ 11:07:11
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: soffie

hos mej kom solen fram men brr det blev runt 0an igen,

hoppas nu lillen kryar på sej snabbt å inte pappan har hunnit smittat han,

kram

2011-03-25 @ 20:06:03
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0