Skiktröntgen!!!

Idag är det dax för skiktröntgen är nervös inför det. Fick iallafall äta frukost men det var ingen nytta med eftersom det kom upp igen och nu kan jag inte äta mer. Ska nu hoppas jag iallafall få besked om hur magen mår och jag vill inte ha dåliga besked det orkar man inte med, har haft så mycket skit nu en period fler släkt och vänner som lämnat oss på grund av cancer. Ja kommer att medela er när jag fått svar.

I helg blev det nya tapeter i barnbarnets rum det vara en blågrå tapet, sen ska det sättas upp en bård med nallepuh och hans vänner. I lördags så åkte Annica, Ludvig och jag i väg för att handla kläder till begravningen blusar, jumprar och tröjor fanns det lite så där av men byxor fanns inget. Det är så svårt när man ska hitta något då finns det sällan men när man inte behöver då finns det. Men jag får troligen ta mina svarta byxor jag har det är bara det att dom är väldigt stora för mig eftersom jag gått ner en hel del i vikt. Men sen är ju detta med skor trodde maken hade skor men dom har gått sönder så han får ta sina sommarskor om det nu inte är en massa snö då blir det bekymmer.

Lilla Ludvig är idag 4 mån, inte klokt vad tiden har gått fort han börjar bli stor. Han har börjat med smak portioner och det går faktiskt riktigt bra.



Här gör vi lite provsmakning av havregrynsgröt.



Blev inte så mycket mat utanför.

Älskar mitt underbara barnbarn, säger bara tur han finns. Kram på dig lilleman.

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad tufft, hoppas det går bra nu och att du får svar snabbt. Ledsamt med begravning. Jag har missat en del märker jag, har inte varit här på länga.

Ha en bra dag och Lycka till nu!!

2011-03-14 @ 08:54:27
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: tess

Tack... å jag tänker även på dig å hoppas de ska gå bra idag.

2011-03-14 @ 10:16:47
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: maria

Hoppas det gick bra idag trots allt...

Söt liten kille du har där :)



Sköt om dig nu..

Kramar

2011-03-14 @ 20:13:09
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: soffie

hoppas nu att du får svar snabbt usch va jobbigt!massor av kramar till dej å guuu va söt han är din lilleman!

2011-03-14 @ 20:41:01
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0