Hmmm

Ja inte har det hänt jätte mycket här hos mig man jobbar, äter och sover.

Har mycket problem med magen så det är rätt jobbigt för tillfället vill helst orka med att jobba, men ibland har man god lust att bara sjukskriva sig. Får springa på toan många gånger om dagen och det kommer efter alltid efter att jag ätit så inte blir det någon näring att få i kroppen. Ska ringa upp och kolla om jag ska ändra min kost .  Jag ska göra min skiktröngen den 14 mars och sen får jag se hur det blir. Det är tur man har lilla Ludvig som kan liva upp livet.

Igår fick jag jag höra att lilla Ludvig hade feber stackars lilleman, han hostade väldigt mycket när vi var där i helgen så förkyld är han kan vara därför han fått feber.

Min make och dotterns kille var med i helgen och spaklade väggarna i Ludvig sovrum, det ska tapetseras om. Så nu i helgen ska vi dit för att tapetsera, rummet var innan en vit tapet nu kommer det att gå i gråblå färg. Nej har inte mycket mer för tillfället.



Lilla Ludvig älskar sin bamse pratar och äter gärna på den.


Kommentarer
Postat av: annica

Tycker så synd om dig som har det så jobbigt med magen :(

Söt bild på mammas lilla prins <3

2011-03-08 @ 21:08:05
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hmmm...det där med din mage låter inte roligt.

Hoppas att du blir bra snart.

Ojojoj...vilken goding!

God morgon!

2011-03-09 @ 09:32:06
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: soffie

å va fin han är din lille Ludvig,men usch inte ska du jobba när magen är så där hoppas du får en tid hos läkaren och du får hjälp så du får idej nån näring,

kram till dej

2011-03-10 @ 09:45:55
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0