Rädd!!!!

Igår så åkte Mikael och jag till gymmet efter jobbet, skönt att få röra på sig efter jobbet. Men den här dagen har inte varit sig lik, på morgonen fick jag upp min frukost hann inte en ny så det fick vara. Mådde inte illa kan få så här i bland att det kommer upp vet inte vad det beror på, tog min näringsdryck på förmiddagen det gick bra. Efter lunchen var det dax igen fick upp maten vad är detta tänkt jag kunde vara att maten var för fet, vi åt oxpytt.

När jag kom var träningsväskan klar dax att åka iväg. Väl på gymmet gjorde jag som vanligt tog en springband älskar att springa, men kom inte så långt eftersom jag fick fruktansvärd bröstsmärta trodde jag skulle ramla ihop men fick snabbt stopp på bandet. Blev faktiskt rädd kunde efter tag gå på bandet igen och jogga det lite lätt kände smärtan så avbröt efter några minuter. Kunde ju inte jobba så hårt som jag vill på dom andra maskinerna och det kändes jobbet. Jag undrar vad det var som hände vill inte ramla ihop än vi se mina barn växa upp med sin barn, men man får sig en tankeställare. Bröstsmärtorna har varit lite till och från under natten men nu på morgon känds det bara när jag andas kraftigt.

Imorgon ska jag till sjukhuset får se om min kära läkare har kollat upp saker som jag sagt till om. Mina näringsdrycker verkar som dom hjälpt för viktnergången verkar ha stoppat och det är ju skönt nu kanske man kan gå ner om man skulle jobba på det.

Ska bli så skönt nu ska jag äntligen jobba hemma 2 dagar i veckan det ska bli så skönt att bara få ha sin egen grupp, ev så tar jag ett annat barn också.

Ihelgen hade jag mina nära hemma, fyllde år och fick så mycket fint lägger ut det en annan dag så får ni se min fina pressenter.

Nej dax att göra sig i ordning ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: annica

Ínget får hända dig mamm! Känner du nått mer så MÅSTE du åka in.

Många kramar

2011-01-25 @ 07:41:05
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det där lät inge bra. Du MÅSTE kolla upp det där!!!!!

Jaha...har du fyllt år?

Grattis!

Ha nu en toppen dag!

Kram på dig!

2011-01-26 @ 08:37:51
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Terese

Vad är det som händer med din kropp?

Bra att du tar din kropps varningssignaler på allvar.

Kram

2011-01-26 @ 12:08:03
Postat av: soffie

men usch att det blir så va bra att du ska träffa läkaren,

kram

2011-01-26 @ 20:07:58
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: maria

låter olustigt, bra att du tar det på allvar...



sköt om dig !

kram

2011-01-26 @ 21:40:31
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: tess

Hoppas du mår bättre... låter tufft. Huga.



Ja de är ju så livet är tufft men vi måste försöka hitta ballansen där vi orkar.



Tänker på dig.

2011-01-27 @ 10:37:54
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0