Avakta!!!

Ja som jag skrev i mitt för inlägg att jag skulle ha kontakt med sjukhuset. Ringde och ska nu avakta tills på Onsdag då jag ska till sjukhuset. Mina prover är inte bra och det är ju inte så bra, men nu fick läkarn lite jobba att kolla upp en del saker som jag krävde att få besked om, vill inte hamna i en sen upptäckt om det skulle vara ett sådant läge.

Jag har iallfall börjat dricka näringsdrycker och det är väl okej tycker jag en del av dom är inte alls goda, men dom flesta är rikitigt goda. Får väl se om jag nu kan hålla vikten så det inte ramlar ner mer.

Här händer inte så mycket just nu bara jobba, äta och sova är väl det som mest rullar just nu. Jobbar ju bara på lokalen  och det blir nu stopp med det eftersom jag inte mår bra av jobba endast på lokalen så jag kommer attt jobba hemma onsd och torsd.

Igår så hade jag en tid att ge mig av till gymmet det var så himla skönt att får komma iväg och tänka på något annat. Träffade även gamla dagbarns föräldrar där det är ju inte vad man väntar sig på ett sådant stor gym. Nu kommer jag inte i väg till gymmet förän på lördag.

Passade på att fixa en pressent till ett av dagbarnen som fyllt år eftersom vi ska vara hemma nästa vecka så kan vi ha lite fest för henne. Men inte blev det bara det inköpt NEJ blev några saker till Ludvig också, har lite svårt att låta bli att handla saker till honom.



Åååååå vad jag längtar efter vår och sommar istället för denna kyla och snö.




Kommentarer
Postat av: tess

Ja vi får se om jag klarar av de de vet vi ju inte ännu och det är ju på halvfart så deä r ju inte heltidsstudier och en kurs. LÄser gör ja annars med å detta är litteratur jag säkert hade läst ändå. men visst de blir ju lite tufft med några skolveckor så jag måste jobba mer för att kunna vara ledig och för att inte behöva få mindre i pengar.



Men men kämpe vet ja inte... men jag har många gånger inget val.

2011-01-20 @ 18:19:03
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: soffie

men va trist att inte proverna är bra hoppas nu att näringsdryckerna gör att du blir bättre,mmm vilken vacker bild

kram

2011-01-20 @ 20:20:48
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ååå,vilken underbar bild!

Nu längtar man ännu mer till sommaren.

Men tittar man ut så förstår man att det dröjer flera månader innan ens våren kommer.

Lycka till på onsdag!

Kram på dig!

2011-01-20 @ 21:54:03
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Thalina

Hoppas att det inte är så farligt och jag ska också kolla upp hela mig på vårdcentralen efter en remiss från ögon läkaren. Men vi får hålla tummarna. Varma kramar Thalina

2011-01-22 @ 17:14:38
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0