Snö!!!

Ja det var några dagar sen jag var här, men har haft det lite jobbigt med alla som är sjuka.
Dotterns svärmor mår inte alls bra hon har cancer undrar bara varför det har kommit in så många släkt och vänner som fått denna sjukdom, jag vill så gärna att det ska ta slut snart orkar snart inte med när alla får denna cancer.

Såg på tvn i går att det skulle komma in en massa snö igen och jag som varit så glad över att man äntligen kan ta sig ut och gå, nu kommer man sitta fast igen om det blir så mycket som  dom sa.

På Måndag ska jag till sjukhuset och göra en coliskopi det känns inget vidare och då är det alla hjärtans dag. Vi har gjort några hjärtan som barnen ska ta hem roligt med lite pyssel för dom. Igår så gjorde dagbarnen lite chokladbollar, tänkte dom skulle få fika nästa vecka då maken fyller 50 men barnen få dagen innan han fyller. Får se om det blir några muffins idag också igår hade jag bara 3 dagbarn idag har jag alla 6 så det är lite tuffare att baka med så många.

På Måndag blir mitt barnbarn 3 mån vad tiden har gått med det märks också vad han har blivet stor på den tiden, det händer mycket den första tiden.



En stolt morfar dom är ju klädda med slips båda två.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ojojoj...vilka vackra pojkar.

Ska dom på fest eller? ;)

Ja...barn växer så det knakar.

Kram på dig!

2011-02-11 @ 07:38:16
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: tess

Tack... bara du säger till om du vill ha något kort framöver. Ja gör ju på beställning.



Ja orkideer får vi aldrig för få av... ja vet inte hur många ja har men fler blir de allt eftersom.



Hoppas du får en fin dag. Här stannar vi inne i snö yran. Men visst rä de skönt de är fredag på sätt å vis. Jag har varit hemma en vecka nu å på söndag vankas jobb igen.

2011-02-11 @ 08:28:24
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: maria

vilken mysig bild :)

Kram på dig !

2011-02-11 @ 21:25:34
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: soffie

å va fina de är ,va jobbigt att gå igenom det för dej på måndag men det är ju bra att se vad felet är,hoppas det går bra ,kramar till dej

2011-02-11 @ 22:13:24
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0