Skiktröntgen!!!

Ja nu har man äntligen fått en tid för skiktröntgen den 14/3 ska jag dit och sen besök till läkarn den 28/3 då ska alla prover vara klara. Pratade med min läkare idag har fått så ont i mina leder efter jag startat igång med min medicin igen, så jag ringde sköterskan i fredags det var bara att sluta direkt sa hon. Så skulle läkarn ringa mig idag och han sa samma sak fick inte fortsätta med medinen men där emot så kunde jag få börja med kortison igen om inte mina leder vart bättre väntar nog några dagar och ser om det ger med sig.

Vad har hänt sen sist ja inte mycket i lördags så var vi hos min brors dotter som fyllde 30år det vara mycket folk där och mer skulle det bli på kvällen.

På söndagen så var maken sugen på att vara barnvakt och jag säger ju inte nej till det, så vi ringde och kollade om dom skulle iväg, så det blev några timmars barnvakt han är ju så god lillman.

Imorgon är jag ledig det blir gymmet på morgonen och sen blir det att träffa Ludvig och Annica på stan ska fixa en present till Johan som fyller år imorgon. Annica och Ludvig följer med hem en sväng efter stan. Kanske hittar man någon fint även till Ludvig  får väl se....

Snart kommer Mikael hem då blir det lite kvällsmat och sen tv. Man träffas ju inte så mycket under vardagarna men så är det när vi båda jobbar heltid och Mikael ville gärna träna imorgon också så han kommer inte hem på sitt delade pass.

Nej har inte mycket mer att skriva om idag får återkomma.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Japp, d fick bli ett annat datum då d passade bättre me mina arbetstider, å antingen kunde vi åka precis innan påsk lr efter som d nu blev, Anders tyckte d va bättre..Men d känns så kul att ha en resa att se fram emot :)

Trevligt å ses idag, å vi ses ju på lördag igen.

Kramar

2011-03-01 @ 17:10:18
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: maria

mysigt att vara lite barnvakt och mysa :)

hoppas det bra med skiktröntgen...



ha det bäst fina du :)

kramar från mig

2011-03-01 @ 19:37:05
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Camilla

Vad gulligt det lät: Att maken var sugen på att vara barnvakt.

Hoppas att även du var sugen :)

Ha nu en toppen dag!

Kram på dig!

2011-03-02 @ 09:08:33
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: tess

Ja är lite off med bloggen men på g i livet... valet är rätt enkelt.



Hoppas innerligt att alla prover ser bra ut å att röntgen går bra å framförallt att du får hjälp som är bra... tänker på dig.

2011-03-06 @ 17:01:19
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0