Sjukhuset!!!

Just nu dricker jag min laxabon inte så gott hade heller tagit lite kaffe och smörgås, men nu är det dax att få tömma tarmen och då finns inget annat sett.
Ska till sjukhuset kl 14:45 för att göra en coliskopi jobbigt att få en eftermiddagstid tycker det är mycket bättre med morgontid. Får väl se om dom hittar något på tarmen eller om den bara har en inflammation vill helst inte göra den här undersökningen.Men jag har ju min tarmsjukdom så ibland måste man genomgå en coliskopi för att se att det inte blivet några förändringar. Vet att jag även ska göra en gastrokopi, dom skulle gå ner längrre än vad dom gjorde sist om det går för jag kräktes ganska så mycket förra gången. Så jag vet vad jag har att vänta mig framöver inte det roligaste men men så är livet.

Dotters svärmor blir allt bara sämre för varje dag som går, inte alls så roligt för någon av oss. Fattar inte att i julas fanns ingen cancer och sen finns det massor hur kan detta vara möjligt. Visst finns det lite oro hos mig också när jag bara helt plöstligt gick ner i vikt, men dom har tagit blodprover på mig och inte hittat något. Har dåliga blodvärden sen är inte dom andra proverna bra heller vet inte riktigt vad det är för prover dom tagit. Blir nya prover tagna idag.

Idag så börjar min kollega att jobba igen efter hennes mans bortgång, begravningen blir inte förän i mars.

I lördags så var vi på gymmet och när vi kom hem så fanns Annica och Ludvig hemma hos oss. Vi tog oss en promenad i solen det vara härligt, var inte så farligt kallt då och solen värmde skönt. På kvällen så vara det melodifestivalen det tycket Ludvig om då kunde man ju hoppa till musiken. Han är super skön sitter och hoppas för fullt tar fart med benen och sen kastar han sig fram och bakåt det blir mycket fart då. Han tycker även om att äta upp sina gosedjur som tex sin tiger.

Efter sjukhuset så ska jag försöka ta mig ner till stan en stund ska försöka hitta någon present till ett dagbarn som fyller år den 25 feb. Ska väl handla något till maken också eftersom han fyller på torsdag så ska väl han få något då också annars har jag hadlat något ihop med barnen, det berättar jag senare om.

Denna vecka en kort arbetsvecka, idag är jag ledig tisdag och onsdag jobbar jag, torsdag och fredag är jag ledig är ledig hela helgen också.

På lördag ska vi ha lite fest för maken men det är bara för de närmsta, han satte inte ut det i tidningen.

Nej nu har jag inte mer att skriva så här tar mina rader slut.



Mums vad god tiger är.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj...vad tråkigt det där om din dotters svärmor.

Det är sorgligt vad cancern kan göra med en människa

Vad skönt med en sådan kort vecka.

Jag önskar dig en underbar alla hjärtans dag!

Kram!

2011-02-14 @ 10:26:05
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: soffie

å vilken fin bild,

Hoppas undersökningen gick bra och de inte var nåt allvarligt,

massor av kramar till dej

2011-02-14 @ 19:52:24
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: tess

Ja är väldigt nöjd måste ja säga. Skänt att äntligen fått som man vill ha på badrummet.



Å de där laxabon va de äckligaste ja druckit. De är ju fränt i smaken. Inte mycket man skulle ha i sig men fyy. Men själva undersökningen gick väldigt bra. Ja man sov ju på nå vis å jag har inga minnen... så de va väldigt bra.



Hoppas undersökningen går bra och att de inte hittar något allvarligt.

2011-02-14 @ 20:22:34
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: maria

en massa stärkande kärlek till dig <3

2011-02-14 @ 21:29:50
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: tess

Funderar på hur de gått.....

2011-02-15 @ 17:33:05
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0