Äntligen!!!

I Tisdags eftermiddag ringde läkarn till mig, en massa ursäkter hade han tycker jag är dåligt men kan inget göra åt det. Nu ska jag starta igång med mina tabletter igen och sen skulle jag hämta ut några droppar som jag ska ta 2ggr per dag. Ska se om  jag ska kunna slippa gå så mycket på toan, brukar få springa mellan 4-7ggr och det är ju inte normalt. Blir även att göra en skiktröntgen för att se hur magsäcken och tarmarna ser ut, är lite nervös över detta. Mina knölar i tarmen har dom ännu inte fått något svar på det kan ta 3-4 veckor till innan allt är kollat.

Igår fick jag besök av min yngsta dotter Sandra, hon ringde mig på förrmiddagen och sa att hon satt på akuten. Hon hade ramlat på jobbet och slagit i näsan, hon fick veta att näsbenet var av, så hon kom hit och var här resten av dagen man vet ju aldrig vad som händer när man slagit i. Som tur är har hon en go kille som körde upp henne till sjukhuset och var med henne hela tiden. Ska ringa henne under dagen och se hur hon mår Eventuellt kan det bli att dom får rätta till näsan den var för svullen för att göra någon igår.

Idag skulle Johans mamma fyllt 50år hon kom aldrig dit eftersom hennes sjukdom tog henne ifrån oss. Hon hade glatt sig åt att fylla 50 och skulle haft en stor fest. Tänkt vad fort man kan mista sina kära känns väldigt jobbig.

Nej nu kommer nog dagbarn snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0