Vårdcentralen!!!!

Igår fick jag ge mig av till vårdcentralen vaknade en morgon med smärtor från höger handen, svårta att röra fingrarna och ont i handflatan.
Så igår fick det bli vårcentralen och dom kollade även mina knölar på benet, handen var en seninflamation och var jag inte bättre tills fredag skulle jag återkomma. Benet hade jag fått åderbrock så får väl se om det inte måste göra något åt det också men inte nu.
Nu vill jag bara att magen ska bli bra så man kan få må bra någon gång.
Det var ett kort inlägg men hinner inte mer dax att gå till jobbet.


Kommentarer
Postat av: soffie

men usch stackars dej måste gjort jätteont,hoppas det ger sig snabbt ,

kramen

2011-04-05 @ 20:21:00
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Usch usch, så mycket ont du måste ha. Håller tummarna för att du mår bättre snart och att magen håller sig ok iaf.

2011-04-06 @ 14:51:45
URL: http://rotthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0