Ny läkare!

Idag tog jag åter kontakt med sjukhuset för min läkare hörde inte av sig och nu orkar jag inte mer. Så på Måndag kommer dom att kontakta mig igen för den nya läkarn måste gå igenom min journal, så det bli en väntan igen men tror det kommer att bli bättre.

Nu på förmiddagen ska jag iväg och shopa lite eftersom det är påsk snart så bör jag köpa lite påskpresenter till mina dagbarn. Sen ska väl lilla Ludvig få något av sin mormor och morfar dock inte godis få väl bli något annat. Blir även att hitta på något till sina egna barn och deras respktive.

Igår var mitt älskade barnbarn på besök och fick gunga för första gången han var 5 månader igår.


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Skönt att äntligen få en ny läkare!

Vad söt han är den lille :-)

2011-04-16 @ 07:36:24
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad dåligt gjort av läkaren som inte hörde av sig.

Hoppas att den här läkaren är bättre.

Ha det bäst!

Kram!

2011-04-16 @ 09:03:23
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: tess

Va tungt att byta doktor mitt i allt för att de kanske tar mer tid men å andra sidan kanske de blir bättre som du säger. Man får ju tänka så.



Hoppas de reder ut sig så de slipper bli än mer akut. Orkar du jobba nu då eller får du stanna hemma och ta igen dig? LÅter som din situation just nu är lite väl ansträngd.



Kramar i massa.

2011-04-17 @ 12:46:54
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0