Måndag!!!

Idag är det Måndag jag är ledig det känns skönt. På förmiddagen blir det gymmet och sen ska vi till banken på eftermiddagen, tänkte ge lille Ludvig en bankbok till doppresent har även köpt annat.

Måndag ja då skulle dom ringa från sjukhuset så får jag se vad jag får för läkare har önskat 3st som jag känner förtroende för.
Det är läkare jag haft under de här åren jag haft min sjukdom och det är ca 8år sen jag fick beskedet ulcerös colit/chrons och inte har det hänt så mycket under dom åren.
Jag har haft mina bättre dagar så jag kunnat åka utomlands och det är jag glad över, men hur länge kommer jag att orka så här????
Nej nu vill jag ha en bättre sommar än jag haft åren innan så hoppas verkligen att det blir operation innan semester så man kan få leva lite mer normalt.

Nej nu ska jag försöka ta mig ut och fixa till bilen den är inte så ren invändig. Men jag bloggar så fort jag vet något nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0