Höst eller???

Vilket tråkigt väder det varit idag känns lite som höst regn och mulet men ändå har det varit varmt.
Hoppas verkligen att det stämmer vad jag hört att värmen ska hålla i sig bara vi får se lite av solen också.

Nu är min bror opererad allt gick bra skönt för honom att det är över, nu är det bara och se när jag får komma in till kirugmottagningen och när det kan bli operation för mig. Visst är man lite orolig men det är ju en stor operation ocm det blir som min läkare på mag/tarmkliniken har sagt, men tar inte ut något för än jag pratat med kirugmottagnings läkarn.

Här har det inte hänt så mycket under dom senaste dagarna tiden bara rusar iväg vet knappt var dagarna tar vägen.
Igår var vi en stund ute i trädgården och plockade upp grenar från träden som var klippta för en tid sen, idag tog vi och klippte ner en del saker som skulle gjort i höstas men då kom snö så hastigt så ddet blev inte gjort.

Vid lunch tiden kom Annica, Johan och Ludvig hit vi åt mat och sen skulle det bytas däck och vad händer då, jo somn vanligt börjar det att regna ddet gör det varje gång som det ska bytas däck. Ludvig var en liten tuffing när han kom han hade skinnjacka på sig.



Är jag inte tuff????

Imorgon så ska jag ringa vårdcentralen har fått någon lustigt i min had och fingra det smärtar när jag tar inne i hand och fingrarna gör det ont att röra. Hoppas bara dom kan ge mig en tid då ska jag samtigt ta upp med mitt ena ben som jag har knölar på och det har även börjat på andra benet, har även ett öga som blir rött emellanåt.

Kolla så här läser mitt barnbarn böcker.


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh så tuff kille :-)

Ja vad kul, det är jätteenkelt påskpyssel :-)

2011-04-03 @ 19:39:11
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ååå,vilken cool kille!

Lycka till på vårdcentralen!

Kram på dig!

2011-04-04 @ 08:29:30
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: soffie

va skönt att allt gick bra för din beoe,Hoppas nu du snart får din operation är det lång väntetid?

hihi va goa bilder på lillen,

2011-04-04 @ 21:11:41
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0