Måndag!!!!

Ja då har man kommit till Måndagen då, helgen gick så jätte fort. Igår var vi på ett annat gym än vi brukar gå till. Vi har ju tröttnat på friskis eftersom det alltid är smockfullt så man kommer inte åt maskinerna som man vill. Så efter jul har vi tänkt byta gym i går var vi på Nautilus det var stort och inte alls så mycket folk. Vi har nu provat 3 nya gym ett av dom har vi sållat bort men nu är det 2 gym som vi tror vi kommer att trivas på får se vilket det blir.

Helgen har varit lugn annars har inte gjort så mycket. I Lördags morse så satt vi igång med lite bak, kakor 3 st sorter vi hade inget i frysen. Annica var på besök i Lördag Johan jobbade hela dagen så inte roligt att sitta själv. Jag tog mig upp på vinden för att se om jag kunde hitta lite mer barnkläder och det fanns mer. även ett spjälssängsskydd med nalle puh.

Nu på morgonen så ska jag i väg till naprapaten och hoppas på att hon kan få ordning på min kära rygg har fått 2 tider en idag och en på fredag.

Undrar vad det ska bli för väder idag det ser rätt så mörkt ut här iallfall, jag hade hoppas på sol eftersom jag ska cykla nu på morgonen.

Nej ska väl ta och göra mig iordning så jag inte kommer försent. Ha en go dag mina kära vänner.


Kommentarer
Postat av: Annica

Ja det är ju så..När Johan är ledig finns det massor som måste göras, men man ses ju iaf:)

Hoppas att det blir lite bättre efter naprapaten.

Kram

2010-09-13 @ 07:35:52
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa, men d e bara bra att d blir mkt, för d e så gott :)

Vi gillade ju oxå d där gymmet, men får se..Ska testa d ordentilgt å även d andra så får vi se hur d blir sen..Ha en bra dag!Kram

2010-09-13 @ 11:48:40
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Hej hoppas allt är bra med dig!

2010-09-19 @ 15:21:59
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0