Tuppewareparty!!!!

Ja i går så blev det tuppewareparty det gick riktigt bra har ju folk som handlar inte bara kommer för fikat.

Vilket konstigt väder det blev i dag först skiner solen och klar blå himel sen drar molnen in och det börjar ösa ner med regn, vid lunch tiden skiner solen igen och det är 22 grader varmt härligt tycker jag.

Har haft några tuffa dagar på jobbet hände en olycka som jag blev vittne till och måste skriva en rapport hatar när sådant händer men det är ju så lätt när man jobbar med barn att ddet händer olyckor. Har pratat med alla rörande föräldrar och det är rätt jobbigt man går ner sig ganska så mycket själv. 

Min magen mår inte på topp så det är ganska jobbigt vet inte om det var för att jag åt pizza i lördags mådde iallfall inte bra efter den magen svällde och smärtor till förbannelse. Mitt illamående har blivet något bättre men inte helt bra får äta sakta och sen ta det lungt efter måltiderna då har det fungerat rätt bra, i morse vart det lite stress och då fick jag upp min frukost och det är ju inte så roligt när man ska i väg till jobbet fick ju börja en halv timme före så stressad blir man ju då.

Oj vad mörkt det är på ena sidan av huset andra sidan skiner solen hur ska detta sluta vilken bit vinner hoppas solen vinner.

Nu följer lite bilder som jag tog på våra blommor runt huset lite har iallfall kommit upp.













Hoppas ni får en bra kväll mina kära vänner. Kram

Kommentarer
Postat av: tess

Å vilka härliga blommor du har... färgprakt verkligen.



Ja detta med magen är jobbigt... man får sluta äta vissa saker vissa perioder de värsta är att man sällan vet när de fungerar innnan.



Ja naprapaten har gjort undervärk... helt otroligt va mycket bättre de är idag.



//tess

2010-05-19 @ 18:13:48
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej goa vän!

Usch, ja det låter hemskt med olyckan.

Här har vi också varmt. det kom regn och åska nu på kvällen annars har det varit sol och fint hela dagen.

Så jobbigt med din mage. Ska du ha Remicade snart?

varma kramar

2010-05-19 @ 21:09:44
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: soffie

otroligt vackra blommor du visar,

usch va jobbigt med din mage hoppas du kan slippa stressa å må bättre,

kram

2010-05-19 @ 23:35:47
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anki

Vilka underbara vår blommor du har! Inte kul med en mage som bråkar hoppas du e bättre nu!

2010-05-21 @ 11:46:50
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Margit

Gonatt, Susanne!!!

Inte roligt närd et händer incident på jobbet..

Jobbigt för dej att inte må bra, utan ha krångel med magen!!!

Mycket vackra blommor du tagit bild på!! Det är ju så vackert med ala blomster som slår ut...

Kram och önskar dej en fin PINGSTHELG!!

2010-05-22 @ 00:21:51
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Anki

Åh vilka fin blommor du har tulpaner älskar jag! Men vad är det för en sort du har på sista bilden de var fina. Vad otäckt med olyckan hoppas att det löser sej till det bästa.

2010-05-24 @ 08:45:54
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0