Tråkigt!!!

Ja idag är det så tråkigt väder ute regn och grått det är så typiskt när man är ledig. Det blir väl fint väder imorgon när man ska jobba och sen dåligt väder till helgen igen, när ska det bli varmt???

Om 6veckor har man en vecka semester vad blir det då för väder tro inte har det kommit någon värme då det tror jag inte får nog gå i vinterjackan fram till sen somaren tror jag.

Idag så kommer Annica och Johan på lite mat och den är redan igång. Mikael har lagts i massagestolen mens jag sitter här och inte så mycket att göra när det bara regnar. Vi var ute på 1 timmes promenad på morgonen och det regnade inte när vi gick ut men när man är som längst hemifrån då börjar det regna som tur var tog vi med oss paraply annars hade vi varit dyblöta.

Hade tänkt vi kunnat olja in våran kära trall den här dagen men det gick ju inte så bra vill ha ut mina trädgårdsmöbler snart men det är ju inget väder att sitta ute i ändå.

Nej ska väl ta och kolla in maten, men ha en bra dag trots detta väder. Kram Susanne




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0