Ny vecka!!!!

Ja så har vi en ny vecka framför oss den blir inte så lång eftersom helg mitt i veckan. Själv är jag ledig idag jobbar tis, ons och fre.

Men vilket väder vi haft denna helg varför ska det alltid vara dåligt väder när man är ledig vi som hade tänkt fixa våra uteplats men det blev inte så, men på tisdag slutar båda jag och min man tidigt ska försöka lasera då och sen är vi ju lediga på torsdag hoppas det kan få bli någon av dessa dagar så vi kan få ut trädgårdsmöblerna. Vill ju snart börja grilla men då måste ju värmen komma också.

Helgen har annars varit lugn, var och tränade i lördags inte mycket folk alls trodde det skulle bli mycket eftersom vädret inte var det bästa.

Idag ska jag möta Mikael vid gymmet så man kan röra på sig lite för sen blir det inte förän på lördag man kan åka, skulle gärna vilja springa ute men har inte vågat pga all pollen i luften för astman har ju inte varit den bästa.

Nu har jag varit dålig i magen i en veckans tid mår illa och spryr ofta efter måltiderna så blir jag inte bättre till mitten av veckan så får jag kontakta sjukhuset det kan vara något med magsäcken som inte stämmer har tabletter mot illamående men dom hjälper inte något nämnvärt. Orkar inte med att ha en massa problem nu när jag äntligen fått bukt på tarmen eller den har ju börjat blöda igen, nej nog om mig och mina bekymer.

Måste ge mig av till skolan idag och lämna in mina papper på den nya vagnen och sen måste jag lämna in min timrapport så jag får någon lön. Ska även ringa dagis och fråga om det ska vara laktosfria bullar som ska bakas eller inte, ska hjälpa till med 5-årsgruppen  imorgon och då ska dom baka bullar så då fick jag som uppgift att fixa bulldegen.

Nej nu har jag inte tid att sitta här måste ringa ett par samtal, men ni får ha det bra tills vi hörs nästa gång. Varma kramar Susanne



Nu börjar jag längta hit till Spanien vill säga.


Kommentarer
Postat av: soffie

mmm förstår att du längtar till Spanien mmm va härligt!

Ska du åka dit isommar?

Ha en goo kväll

2010-05-10 @ 22:36:26
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: tess

LÅter jobbigt med magen... att kräkas är ju inte så trevligt och illamående är hemskt.



Hoppas det ger med sig snart.



Önskar även dig en bra vecka här är de ganska bra tycker jag... glad för de...



//Tess

2010-05-11 @ 07:30:26
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Anki

Det hade inte varit fel att få resa till Spanien nu. Lycka till med bullbaket.

2010-05-11 @ 20:22:13
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: soffie

härligt att förlänga sommaren å åka i sep,(om nu bara sommaren kommer då)

ha en go onsdag imorrn

2010-05-11 @ 22:39:42
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Annica

En ost och skinkpaj blev det..har varit sugen på det sen du gjorde en:)

Ja, det är sista UL..Lite trist...men men..

Hoppas du får en bra dag och att dessa moln som nu kommit försvinner å att vi får en fin dag.

Kram

2010-05-12 @ 08:30:37
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Ulrika

hej goa vän!

har din mage blivit sämre? Behöver du Remicade igen? Jag var och fick min igår.

Härligt att åka till Spanien. vi ska till italien i juli och det längtar jag efter. Ska bli skönt att komma iväg.

Varm kram

2010-05-12 @ 18:25:38
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0