Härligt med sol!!!!

Åter en ny vecka och här skiner solen men ännu inte så varmt hade 2,4 minus i morse det är inget man vill ha nu ska ju värmen komma.

Har suttit mesta dels i telefonen idag och mer samtal blir det.
Ringde sjukhuset men läkarn som jag har hade inga tider hopplöst fall men fick en tid bokad men kommer nog att boka om den igen, har bara fått en reservtid.

Ja helgen har varit bra  men intensiv, i fredags så blev det träning och en stund på stan för att fixa lite saker. Sen blev det att hämta min nya vagn och när vi kom hem mat skrek magen efter det gick vi ut och skulle gräva bort gamal häck och det var inte det lättaste men fick det gjort och ner med nya plantor hoppas nu inte häcken dör mer.

Har mest pysslat om bilen under helgen eftersom vi hämtar våran nya bil imorgon så ville vi få ordning på gamla bilen Johan ville ju så gärna hämta bilen direkt så blev lite panik och då hann vi inte med annat istället.

Lördag så fick vi gäster först kom Annica och sen kom mor och far som hade med några bekanta fikade och hade en trevlig pratstund . Efter det tog vi oss en promenad kallt var det men skönt att röra på påkarna.

Ja nu har man bara måndag och tisdag kvar att vara ledig sen är min långledighet slut tyvärr skönt att vara ledig. Men visst har jag lediga dagar kvar men inte så många i streck.

Nu väntar jag samtal från creativ friskvård tänke jag skulle ägna en tid åt mig själv fick ju presentkort av mina närmaste för en floating och massage fick ju det i januari och har ännu inte tagit mig dit.

Nu har ni fått lite uppdatering från mig ha det jätte tills nästa gång. kramar





Min gamla vagn som har rostat så mycket på ett halv år och hjulen vill inte sitta kvar.




Här är min nya vagn hoppas nu den håller ett par år minst.....

Kommentarer
Postat av: Anki

Önskar dej en bra dag!

2010-05-04 @ 11:22:23
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0