Fredag!!!

Godmorgon!!! Idag är det fredag helt underbart ledig några dagar det behövs är jätte trött.
Snart är det dax att gå på Akupunktur inte för att jag märkt att det hjälpt mig men dom ville testa några gånger till för att sen göra en bedömning.

Idag jobbar jag på lokalen får väl se hur mycket barn som kommer idag vi har haft mycket sjuk, barnen får hög feber och hosta två  av mina dagbarn har legat sjuka hela veckan febern vill inte ge sig.

Igår var jag på datautbildning det tog inte långtid men inte hängde man med heller så fort som det gick vi fick läsa vidare i vår papper kul tänkte jag när ska man hinna med att läsa och sätta sig vi datorn på jobbet vi har ju ingen rast som dagis har. Men det får väl lösa sig.

Nej nu måste jag rusa så jag inte kommer försent det är ju så himla halt ute så får gå lite tidgare så jag inte ramlar.

Kram


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej goa vän!

Hoppas det var rroligt på träningen. Min ledsagare är sjukskriven nu så det komer dröja två veckor till innan jag kan träna.

Saknar det!

Ja, det är så viktigt att ha familj och vänner runt sig som bryr sig om.

Man tycker ju att du borde hört något om ekg om det var något konstigt. Hoppas av hela mitt hjräta att Remicade inte påverkar ditt hjräta så du kan fortsätta med den.

Stora varma kramar och ha en fin kväll.

2010-03-13 @ 15:58:41
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: tess

Hoppas helgen varit bra... kram på dig //tess

2010-03-14 @ 18:20:52
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Thalina

Tittar in och önskar att solen skiner på dig idag för det gör den här.Kram Thalina

2010-03-15 @ 08:56:58
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0