Sol eller regn????

Då har man kommit fram till att vara ledig imorgon så startar jag med att ha ledig och sen går jag på semester vecka 26.

Undrar vad vädret blir idag sol eller regn?


Har inte hänt så mycket sen sist.  ILördags så åkte maken och jag iväg och köpt oss en gps och en ny box så hoppas den nya boxen håller längre än den förra. Sen hade vi våra underbara ungdomar hemma, det blev tv-bröllop, fika, klippning och sist så tog vi fram grillen i regnet det blev att ta fram paraply tur att det finns iallfall.

Söndagen blev det ganska lugn tog oss en tur och testade våran gps och den fungerarde jätte bra som tur var ska väl uppgradera den så den får fräscha kartor,

Nej nu ska jag iväg till jobbet, men ni får ha en underbara dag. Kram


Kommentarer
Postat av: Annica

Härligt sommarväder äntligen:) Kram

2010-06-23 @ 12:33:12
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0