Har ont!!!

Hejsan!!!!! ja nu har det gått några dagar sen jag skrev orkar inte med att skriva när man jobbar från 6-18 då är jag ganska trött på kvällarna.

Solen har varit toppen den här veckan, har varit ute så gott som hela dagarna och vad har hänt ju har bränt ryggen så det gör lite ont men får smörja med kyla så blir det bättre.

Vad som hänt under dom här dagarna då ja ingeting faktiskt dagar har bara rusat iväg och nu har vi helg skönt. Imorgon så åker vi ner till Kisa där mina föräldrar bor ska fira morsdag också kunde ju inte det föra helgen eftersom jag var tvungen att dricka laxabon.

Har fått så fina tulpaner på framsidan av huset det är inte så mång men dom ska vi köpa fler av har vi bestämt oss för.

Nu ska här göras räkmackor till tv det ska bli gott åt inte så mycket mat på jobbet eftersom det var hamburgare och pommes min mage klarar inte riktigt sådan mat.

Men ni får ha en bra kväll och kanske jag åter kommer under helgen.





Här är tulpanerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0